Thursday, March 31, 2016

new in: Balmain salt spray

IMG_3160

Pääsiäisen henkilökuntaristeilyltä tarttui mukaan hiustuote, jota olen jo monta kertaa laivan Tax Freessä ihmetellyt - Balmainin suolasuihke. Balmain on yksi mun suosikeista muotitalona, ja nämä hiustuotteiden yksinkertaiset mutta tyylikkäät pakkaukset ovat ihastuttaneet jo kauan. Kuitenkin se suolasuihke oli mulle uusi kiinnostuksenkohde - mulla on aina ollut vähän lättänät hiukset mitkä helposti rasvoittuvat, joten kuivashampoo on ollut sen tulosta asti yksi vakkarituotteistani. Suolasuihkeella saa kuitenkin hiuksiin enemmän sitä karheutta ja rakennetta, mitä itseltäni puuttuu. Olenkin tätä jo muutamisen kerran suihkutellut ja on osoittautunut todella hyväksi!

Onko muilla kokemuksia suolasuihkeesta (tai Balmainin muista hiustuotteista)?

2 comments:

  1. Itse tykkään kovasti tästä Balmainin suolasuihkeesta! Mulla myös aika perus, ohut/hento pohjoismainen hiuslaatu, joka tuppaa rasvoittumaan nopeasti, joten tästä tuotteesta on ollut apua! Hiusten vaalentamisen jälkeen olen yrittänyt välttää, mutta heti tyven kasvaessa enemmän saa taas käyttöä kyseiselle tuotteelle :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiva kuulla että muillakin on kokemusta tästä tuotteesta! on tosiaan lättänien hiusten pelastus :)

      Delete