Wednesday, April 13, 2016

back in town

IMG_3306 IMG_3307 IMG_3308 IMG_3309 IMG_3311 IMG_3312 IMG_3314 IMG_3319

Terveisiä taas Lontoon puolelta! 

Viimeiset päivät Suomessa meni ihan hujauksessa muunmuassa töissä ja sosiaalisoinnissa, ja eilen koittikin matka takaisin Lontooseen ja arkeen. Olin vähän ahdistunut ja surullinen lähdöstä mutta nyt on pahimmista angsteista päästy yli kun huomasin, miten kovasti mua on täällä kaivattu. Kämppikset toivottivat heti tervetulleeksi ja mentiin lähipubiin missä mulle tarjottiin juomat, ja tänään taas käytiin leffassa. Periaatteessa lähdin vaan kotoa kotiin, niin tiivisti ollaan täällä kuitenkin oltu ja toisiimme tutustuttu ja olihan mulla tietysti heitäkin ja muutamia luokkalaisia ikävä. Kuitenkin eniten ikävä mulla taisi olla huonettani! Suomessa mulla ei edes ole enää omaa huonetta, joten tää pikku koppero on mun oma pieni turvapaikkani. 

Oon vieläkin ihan rättiväsynyt ja vähän kipeäkin matkustelusta, mutta en pääse ihan vielä nukkumaan sillä mulla on muutama koulujuttu tehtävänä ennen sitä. Meillä on ryhmäprojekti palautettavana perjantaina enkä itse ole edes aloittanut omaa osiotani, sillä pidin vähän liiankin hauskaa lomallani (hups...). Onneksi mun ryhmäläiset ei ymmärrä lukea tätä, muuten saisin varmaan muutaman paniikkiviestin, hehe... kyllä tää tästä, viikonloppuna ehtii sitten levätä ja flunssailla rauhassa.

Palaillaan pian kivojen juttujen parissa pahimman kiireen jälkeen!

4 comments:

  1. Tuntuu mahtavalta kuunnella taas sun kuulumisia, paljon onnea lukuvuoteen!

    ReplyDelete
  2. Hei pakko kysyä, mistä oot nuo addun pökät hommannu? Ilmeisesta samat mitkä on vilahdellu aiemmissakin postauksissa? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On joo samat! tilasin nää joskus vuosi sitten jostain nettikaupasta mut oon nähnyt näit melkein kaikis urheilukaupois - intersport, stadium, XXL jne :)

      Delete