Wednesday, August 26, 2015

today was a good day

IMG_1793m

Mulla on ollut ihan superhyvä päivä tänään. 
Oon ollut hermot kireenä viime aikoina milloin mistäkin (lieneekö stressiä muutosta?), joten tän päivän sulavuus ja helppous on kohottanut mieltä kunnolla. Ikuisena pessimistinä on ihanaa kun voi välillä kirjoittaa aidosti hyväntuulisena, joten listataanpas tänne miksi tämä on ollut niin loistava päivä;

IMG_1795m

1. Ostin tänään -vihdoin ja viimein- lentolipun Lontooseen. Nimenomaan lentolippu yksikössä, koska paluulippua ei ole! Tarkoituksena olisi tietenkin palata jouluksi kotiin, mutta se on sitten sen ajan murhe kun tiedän paremmin mun kouluaikatauluista.

2. Sain Englannista postia, ja näyttäisi siltä että mulla on laina-asiat kunnossa!! Tää oli ehdottomasti suuri kivi pudotettuna harteilta, sillä stressasin sitä oikein urakalla kun se oli niin pitkä ja hankala prosessi. Kaikki vaiva on palkittu ja lähtö tuntuu kokoajan realistisemmalta.

3. Mun syntymäpäivälahja itseltäni itselleni tuli tänään - teen sen verran kovasti töitä että päätin sen olevan palkitsemisen arvoista, varsinkin kun täytän pyöreät 20 vuotta. Mulla on siis synttärit ensi viikolla (iik!)

4. Tänään on kulunut tasan vuosi siitä kun aloitin nykyisessä työpaikassani! Oon viihtynyt paremmin kuin hyvin, ja tiedän jo että tulen ikävöimään kaikkia kun lähden.

IMG_1797m

Oon ollut tänään jotenkin ihan superinnoissani lähdöstä - nyt alkaa vihdoinkin tuntua siltä että kaikki palaset loksahtavat paikoilleen, ja pian sitä ollaan oikeasti menossa. Vielä olisi tietysti tuhat ja yksi asiaa tehtävänä (bussi- ja junaliput, yösija kahdeksi päiväksi ennen soluuni muuttoa, yliopistoon kirjautuminen ja ainiin, enhän mä ole edes aloittanut pakkaamista.......), mutta silti on jotenkin helpottunut olo. Loppuviikon ohjelmakin on sen verran kiva että tää viikko menee varmaan aika leppoisasti eteenpäin. Nyt on kyllä hyvä fiilis!

Kuvituksena pari tänään pikaisesti otettua kuvaa - mun on jotenkin vaikea totutella ajatukseen että postaisin ilman kuvia ollenkaan, vaikka pitäisi varmaan hyväksyä se ettei aina ehkä ehdi ottamaan ja muokkaamaan niitä. Ja veikkaan kanssa että mun naamakuvat eivät muutenkaan ihan kaikkia kiinnosta :D

Ei mulla muuta oikeastaan, palaillaan taas uusien postausten muodossa joita luultavasti alan nyt jo kirjoittelemaan. 
Mulla on vaikka mitä ideoita postausten suhteen, mutta otan niitä mieluusti lisää vastaan kommenttienkin muodossa jos vaan keksitte jotain mikä kiinnostaisi!


Onhan teilläkin ollut hyvä päivä?

No comments:

Post a Comment