Tuesday, August 25, 2015

19 things about me

Hei taas!

Tätä uutta blogia on tullut eilen katsottua yli 200 kertaa, mahtavaa! Ei siis ollenkaan huono alku, tästä on hyvä jatkaa. Mulla on vielä tuo ulkoasun hiominen vähän kesken (banneri on vähän turhan pieni, vai mitä?), mutta muuten on kyllä muutamia hienosäätöjä vailla kaikki valmista. Uusi blogi löytyy myös Bloglovinista kuten osa olikin jo huomannut ja aloittanut seuraamisen (hihii, terkkuja!), eli tästä löytyy linkki;
Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

Nyt kun kerran päästiin vauhtiin itseni esittelyllä, ajattelin antaa teille uusille potentiaalisille lukijoille vähän lisää materiaalia itsestäni mikä toivottavasti houkuttaa (tai karkoittaa...) teitä seuraamaan. Ajattelin ensin, että "10 faktaa minusta" voisi olla hyvä, mutta jotenkin 10 tuntui liian vähältä kun taas 20 liian paljolta, joten päädyin kompromissiin ja päätin kirjoittaa oman ikäni verran eli 19 asiaa itsestäni! Let's start;

IMG_9967m

1. Kokonimeni on Josephine Jennifer Suotmaa ja olen syntynyt 5.9.1995 TYKSissä

2. Tulen monikulttuurisesta perheestä - isäni on suomalainen kun taas äitini taiwanilainen, ja tästä syystä puhun sujuvasti suomea, englantia sekä mandariinikiinaa

IMG_9975m

3. Olen viettänyt muutaman vuoden lapsuudestani ulkomailla asuen sekä Taiwanissa että Yhdysvalloissa

4. Suomen lisäksi (...) olen käynyt Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Venäjällä, Puolassa, Englannissa, Espanjassa, Kanadassa, Yhdysvalloissa, Kiinassa, Taiwanissa sekä Etelä-Koreassa

IMG_9988

5. Lempipaikkani koko maailmassa on kuitenkin Suomi sekä Turku - rakas kotimaa ja kotikaupunki, minne tulee aina ikävä ihan sama missä päin maapalloa ollaan!

6. Ostin hiljattain uuden läppärin koulua varten enkä vieläkään osaa käyttää tätä kunnolla (Chromebookin omistavat bloggarit, help!!!)

IMG_0009

7. Valmistuin International Baccalaureate (IB) lukiotutkinnosta, ja ne olivat elämäni parhaimmat sekä kamalimmat 3 vuotta

8. Mulla on tällä hetkellä välivuosi, mikä on mennyt nopeasti töitä tehdessä (olen töissä ravintolassa)

9. Omistan koiran joka on maailman ihanin, pieni musta Kleinspitz nimeltään Heidi

IMG_0012

10. Olen todella nirso enkä tykkää monista ruoista (esim. suurin osa kypsennetyt kasvikset, sushi, merenelävät yleisesti jne.), mutta ravintolassa työskentely on avartanut hieman makumaailmaani ja nykyään "uskallan" helpommin maistaa uusia ruokia

11. Mulla on 4 tatuointia - yksi nilkassa, kyljessä, käsivarren sisäpuolella sekä korvan takana

12. Oon tosi pieni ja lyhyt (157cm) ja ostan usein vaatteita ja kenkiä lastenosastolta (etenkin merkkivaatteita saa halvemmalla, win!)

13. Oon henkeen ja vereen räppityttö ja räppiä onkin tullut kuunneltua ahkerasti ainakin 7. luokalta asti ja nykyään melkein ainoana genrenä (jotain radiobiisejä lukuunottamatta)

IMG_0008

14. Omistan kuuluisan "permanent bitch facen" eli perusilmeeni perusteella vaikutan tylyltä ja ylimieliseltä, mutta ensivaikutelmasta toivuttua mut on yleensä todetaan hauskaksi ja mukavaksi ihmiseksi mitä mielestäni olenkin - jes!

15. Oikeasti olen melko ujo, ja alan olla oma itseni vasta kun tunnen oloni mukavaksi seurassa - isossa porukassa missä on itselleni tuntemattomia/puolituttuja ihmisiä olen yleensä se hiljainen joka tarkkailee ja kuuntelee muiden keskusteluja - paitsi jos olen humalassa...

16. Olin ysiluokasta abivuoteen melkoinen "bilehile", ja vietin lähes kaikki viikonloput juhlien/baareillen ja juoden - nykyään olen töissä lähes aina viikonloppuyöt joten bilettämiset ovat jääneet huomattavasti vähemmälle

IMG_0006

17. Oon kaveriporukassa se naurattaja, joka heittää jatkuvasti läppää ja kiusoittelee muita - en siis sovi ihan herkimpien kaveriksi sillä se on todettu että joskus mun jutut otetaan turhaankin itseensä :D

18. Osallistuin viime keväänä Costumen Tähtistailaaja-kilpailuun ja pääsin semifinaaleihin asti

19. Seuraan ja uskon horoskooppeihin täysillä ja selitän niistä aina (muille horoskooppeihin uskoville...) kavereilleni


Siinäpä nyt muutama, toivottavasti oli nyt jotenkin kiinnostavia! (Ja hei, pystyykö joku samaistumaan johonkin?)


Asukuvat heinäkuulta - toppi, tekonahkashortsit sekä korkkarit Zara, sormus Ur&Penn

No comments:

Post a Comment