Tuesday, September 29, 2015

day off

IMG_1981

Mulla alkoi koulu eilen, ja lasku opiskelun maailmaan on ollut pehmeä sillä tänään mulla onkin vapaapäivä. Oon ollut pienessä flunssassa viime perjantaista asti, joten nukuin pitkään ja join rutkasti vihreää teetä ja sitruunavettä. 
Täällä meidän asuntolassa on ollut puhetta 'fresher's flu'-ilmiöstä, eli me fuksit ollaan flunssassa kun kaikki tulee vähän ympäri maailmaa ja asutaan niin tiiviisti. Täällä on siis lähes joka toinen kämppis flunssassa, tosi kiva juttu!

Kävin nappaamassa uusimman Voguen meidän lähikaupasta ja pakko sanoa, että en oikein vieläkään ole oppinut tykkäämään Voguesta - mainoskuvia on liikaa ja juttua liian vähän. Koitan vähän selailla jos löytäisin jonkun hyvän muotilehden täältä, Suomen Trendiä on ihan hirveä ikävä.

Päätin muuten että teen huonepostauksen vasta tänä viikonloppuna, sillä mulla käy siivoja (!! mitä luksusta) huoneessa perjantaina joten sen jälkeen sitä kehtaa paremmin esitellä. Koitan saada jonkun kämppiksistä ottamaan mun asukuvat tällä viikolla, joten toivottavasti palaillaan niiden parissa vielä. 

No comments:

Post a Comment