Sunday, January 24, 2016

graffiti walls

IMG_2493 IMG_2494 IMG_2498 IMG_2848 IMG_2504
takki & tekonahkatoppi Zara farkut New Yorker tennarit Adidas Originals  

Piiitkästä aikaa vähän asukuvia! 
Käytiin kahden kämppisteni voimin ottamassa kuvia Regent's Canalissa, missä oli vähän kaikenlaista jännittävää tutkittavaa. Lontoossa näkee jatkuvasti toinen toistaan upeampia graffititeoksia, ja niiden kanssa asukuvista tulee heti paljon mielenkiintoisempia. Koitetaan nyt kämppisten kanssa saada aikaiseksi ottaa näitä kuvia vähän useamminkin, tarkoituksena olisi pitkin kevättä käydä asukuvia napsimassa kun oon tänne muuttamisen jälkeen aika nihkeästi saanut niitä aikaiseksi. Eli eiköhän näitä tule jatkossakin lisää :)

Zaran karvatakki tuli nyt otettua mukaan Suomesta ja pääsi heti käyttöön. Sää täällä on loistava, päälle 5 astetta joka päivä ja aurinko paistaa sen verran että aurinkolaseillekin alkaa löytyä käyttöä, tennareista puhumattakaan. Vaikka mulla vähän ikävä onkin kauniin lumista Suomea, niin pakko kyllä myöntää että päivä lähtee parhainten käyntiin kun herään ihanaan auringonpaisteeseen. En tiedä koska mulla olis viimeksi ollut näin keväinen olo keskellä tammikuuta!

Ensimmäinen "lomaviikko" on ollut aika rentouttavaa pois koulusta, ensi viikolla sama juttu ja sitä seuraavalla viikolla mulla onkin jo ensimmäinen Lontoovieras käymässä. Palaillaan pikkuhiljaa sen ruokapostauksen kanssa, oon sitä jo hetken aikaa vääntänyt nimittäin.

Mitä mieltä vuoden ensimmäisistä asukuvista?

No comments:

Post a Comment