Sunday, January 17, 2016

minor adjustments

IMG_2473 IMG_2475 IMG_2477 IMG_2478 IMG_2480

Ensimmäinen kouluviikko meni kuin menikin ihan hujauksessa, ja nyt on alkanut pahin kiire jo helpottaa. Sain eilen aikaiseksi vihdoinkin siivota huoneeni palaamisen jäljiltä, ja samalla tuli tehtyä pieniä muutoksia sisustukseen. Vaikka kengät näyttivätkin hyvältä tason päällä, tuli todettua että oikeasti tarvitsen enemmän tilaa kirjoilleni ja päätinkin putsata ylimmän tason koulujuttuja varten. Nyt on selvästikin siistimpää olla, pysyvät näin paremmin järjestyksessä. Ihmettelette varmaan että missä mun kaikki muotiaiheiset kirjat on, ne ovat vasta tekemässä tuloaan samalla kun yksi parhaimmista ystävistäni on tulossa käymään Lontoossa kahden viikon päästä (pus Anski)! Huoneessa on myös vähän uusia juttuja, sillä ostin lisää keittiötarvikkeita tulevia kokkailuja varten, ja vesipullot sun muut odottavat ensi kuuhun kun mulla on varaa hankkia se salikortti. Oon nyt jo vähän ottanut kuvia tulevaa ruokapostausta varten, en malta odottaa!

Meillä on yliopistolla ensi ja sitä seuraavalla koeviikot mikä tarkoittaa sitä että mun 4-päiväiset kouluviikot lyhentyvät 1-2 päiväisiksi sillä suurin osa luennoista on peruttu!! En ihan tiedä miten ajattelin "lomani" käyttää (mulla kun ei kokeita ole), ehkäpä lähinnä rentoutuessa ja netflixiä katsoessa. Yksi essee ja kaksi esitelmää edessä mutta esseen olen jo aloittanut ja esitelmät ovat vasta helmikuun lopussa, joten kyllähän tässä ehtii vähän levätäkin. Aika kevyt paluu koulun penkille tätä ensimmäistä viikkoa lukuunottamatta siis.

Palaillaan taas pikkuhiljaa tänne blogin puolelle, koitan kehittää kaikkea kivaa postattavaa "lukulomani" aikana :)

No comments:

Post a Comment