Wednesday, September 23, 2015

first day of school

IMG_1933 IMG_1934 IMG_1937 IMG_1943 IMG_1944 IMG_1964 IMG_1971
takki Primark toppi asos farkkulegginssit Dr. Denim laukku Mango kengät Adidas Originals 

Mulla oli eilen ensimmäinen koulupäivä (maanantain esittelytilaisuutta lukuunottamatta), ja tän viikon jälkeen alkaa koulu oikein kunnolla sitten. Alku näyttää ihan hyvältä, en vaan pahemmin välitä noista esittelytilaisuuksista kun ne on aika tylsiä. Kaikki kanssaopiskelijat joihin olen tähän mennessä tutustunut vaikuttavat kyllä mukavilta, joten oon tosi tyytyväinen! 
Mun kurssilla oli nimilistan perusteella ainakin kaksi suomalaista, mutta en vielä ehtinyt heihinkään tutustua sen kummemmin. Onneksi tässä on kuitenkin runsaasti aikaa. Odotan kyllä eniten oikean koulun alkamista, jotenkin on motivaatio ihan huipussaan tällä hetkellä. Can't wait!

Tässä siis ensimmäisen koulupäivän asua. Ostin maanantaina tämän ihanan takin Primarkista kohtuuhintaan (kuten Primarkista aina, hehe) - oon jo pitkään halunnut kamelinväristä takkia, ja nyt löytyi vihdoinkin oikea! Kiitokset kuuluu kämppikselle asukuvista, joka niitä innokkaasti mulle ottikin. 
Thank you Cecile for the outfit pictures, this is probably the only sentence you will understand haha!

Koitan tässä pikkuhiljaa saada mun huoneen kuntoon että kehtaan esitellä sitä teille. Mulla on periaatteessa jo kaikki valmiina, mutta tarttis vaan saada kaikki sälät paremmin säilytettyä ja niin edelleen. Koitan tän viikon aikana vielä pistää paikat kuntoon!

No comments:

Post a Comment