Monday, September 21, 2015

student accommodation



Heippa taas kaikille pitkästä aikaa!

Tänään on jo kolmas päivä uudessa asuntolassani, ja voi että kun tykkään! Oon tavannut niin paljon uusia ihania ihmisiä, ja osa on jopa mun yliopistolta mikä tekee asiasta vielä paremman. Nää päivät on siis mennyt lähinnä tutustuessa kämppiksiin, sekä huoneen siivoamisessa ja sisustamisessa. 
Ylhäällä pari kännykkäkuvaa lähtötilanteesta - tarkoitus oli ottaa myös itse kameralla kuvia, mutta unohdin täysin kun aloitin siivoamisen ja tavaroiden purkaamisen kauhealla raivolla.  Paljon ollaan tehty mutta paljon on vielä tehtävää, joten parempia kuvia huoneestani tulossa heti kun olen tyytyväinen sen ulkonäköön.

Huone on ihan kamalan pieni niin vähän turhauttaa kun tuntuu ettei mikään (= vaatteet) mahdu kunnolla, mutta muuten oon ihan supertyytyväinen esimerkiksi meidän keittiöön ja suihkutiloihin. Netti on aika huono kännykässä kun olen omassa huoneessani, mutta kävin tänään tekemässä liittymäsopimuksen paikallisen operaattorin kanssa niin saan sitten oman netin käyttöön kännykkään - onneksi!

Huomenna mulla alkaa koulu heti aamusta, joten lähden tässä nyt pikkuhiljaa nukkumaan. Sovittiin jo yhden kämppikseni kanssa että treffataan alakerrassa tunti ennen koulua ettei kumpikaan vahingossakaan myöhästy. Onneksi on vasta tutustumisviikko käynnissä niin ei se ole niin vakavaa, mutta pelataan kummatkin varman päälle.

Palaillaan taas kunhan vaan ehdin!

No comments:

Post a Comment