Wednesday, September 16, 2015

last day

IMG_1854 IMG_1856 IMG_1857 IMG_1858 IMG_1862
toppi Gina Tricot muu asu Adidas Originals

Tänään on virallisesti mun viimeinen päivä Suomessa muutamaan kuukauteen - nää kaksi päivää on ollu niin hektisiä etten oikee meinaa pysyä kärryillä että lähtö oikeasti lähestyy. Pakkaaminenkin on ollut vähän epämääräistä, ylipainoa mulla on varmasti laukuissa mutta sille ei kyllä mitään voi. Ai että kun jänskättää! Samalla stressaa aivan vietävästi, toivottavasti selviydyn yhtenä kappaleena paikan päälle ja löydän perille sun muuta.

Loppuviikon suunnitelma on siis tämä; huomenna lähtee lento Lontoon Gatwickiin, josta otan pikajunan Lontoon keskustaan. Sieltä menen taksilla Bed & Breakfast-paikkaan, missä oon kaksi yötä kunnes mulla alkaa vuokrasopimus opiskelija-asuntolassani lauantaina 19. päivä. Siinä kahden päivän aikana mun täytyy muunmuassa käydä Yliopistolla rekisteröitymässä, jotta voin aloittaa maanantaina koulun. Ai kauhea, ihan hirveä stressi iski kun edes mietin asiaa! Mut kyllä tää tästä...

Palailen tänne luultavasti Englannin puolella, pysykäähän mukana!

No comments:

Post a Comment